Végrehajtói ügyviteli rendszerünk áttekintő leírása

  • Több végrehajtó kezelése, végrehajtónként tetszőleges számú ügykönyvvel.
  • Ügyiratok adatainak és pénzügyi követelés és kifizetések tárolása.
  • Ügyhöz kötötten adós vagyontárgyak tárolása (gépjármű, ingatlan, ingóság, bankszámla, munkahely)
  • Vagyontárgyak árverésének, inkasszóinak, letiltásainak tárolása. Elektronikus árverés készítés és feltöltés a kamara oldalára.
  • Nyomtatványok készítése a meglévő adatok alapján. Nyomtatványok sablonokra épülnek, amelyek Ön szerkeszthet, és tetszőleges személyre szabhat, sőt akár új nyomtatványokat készíthet.. Az elkészült nyomtatványokat a rendszer pdf formátumban megőrzi, azok bármikor újra nyomtathatóak. A már elkészült nyomtatványok is felhasználhatóak új nyomtatványok kiindulásaiként.
  • Nyomtatványok postázása. Több boríték méret kezelése. Egy borítékba egy, vagy több nyomtatvány is behelyezhető. A rendszer nyilvántartja, hogy melyik borítékba melyik nyomtatvány került. Az elkészült posta költségeivel egyből növeli az ügy költségeit.
  • Feladat és határidő kezelés. A rendszer a működés során automatikusan készít határidőket, amelyekre figyelmeztet is.
  • Havi xls és txt kamarai statisztika készítése
  • EBanki megkeresések feltöltése, valamint a válaszok letöltése. A nem sikerese válaszok ügyhöz archiválása. A sikeres válaszokból azonnal rögzíti az adós bankszámláit.
  • FMH megkeresések letöltése. Azokból egy gombnyomásra ügy indítása.
  • Importálás egyéb végrehajtói programokból (pl. Executor program )
  • Postakönyv kezelése (papír és elektronikus alapú).
  • Letétiszámla vezetés: forgalom importálása banki terminálból, bejövő utalások feldolgozása, felosztása, ezekből utalások generálása, majd utalások átadása banki terminál (Electra) irányába.

Programunkat megpróbáltuk általános használatra felkészíteni. Úgy készítettük el a programot, hogy a felhasználó azt teljesen átformálhatja, paraméterezheti (pl. pénzügy, nyomtatványok…)

Technikai specifikáció:
Szoftver és a használathoz szükséges komponensek delphi fejlesztőkörnyezetben készültek.
Egyéb külső gyártó által készült szoftver nem szükséges a program használatához (kivéve az es3 akták készítéséhez és kicsomagolásához használt eSzignó automata, amelyet a program com felületen kezel).

Program összes funkciója a „Vegrehajto.exe” alkalmazásból érhető el, kivéve a „kézbesítéshez” használt, úgynevezett kézbesítő, vagy konnektoralkalmazásokat (mivel várható, hogy az egyes végrehajtók más gépparkkal és más szükségletekkel, pl. postázó gép rendelkeznek).
Ezek pl.
•Szemelyeskezbesito.exe, amely a beállítások alapján a személyes kézbesítésű nyomtatványokat nyomtatja beállítások alapján
•TétrivevenyesKezbesito.exe, amely nyomtat borítékot, tértivevényt és az ezekbe teendő nyomtatványokat, valamint papír és elektronikus alapú postakönyvet.
•EBankKezbesito.exe amely a elektronikus banki megkereséseket tölti fel és le, valamint a válaszokat iktatja.
Ezek csak azokra a munkaállomásokra szükségesek, ahol felhasználásuk történik.

Adatokat firebird adatbázisban tárolja, a következő particionálással:
•GIRATTAR.GDB összes adat kivéve, a
•GDOCUMENTS.GDB keletkezett nyomtatványok, és azok pdf alapú archívumai, valamint a postázási információk és nyomtatvány sablonok
•GATTACHMENT.GDB összes csatolt dokumentum (pl. hang, kép, scannelt dokumentumok)

Szoftver minimális hardver szükséglete:
•P4 kategóriájú processzor, 512Mb ram, minimum 100Mb merevlemez kapacitás (szerver esetén ajánlott legalább 10Gb üres hely)
•Microsoft Windows XP, vagy annál újabb operációs rendszer (rendszer 32bites környezetben tesztelt, ezért ajánlott a 32bites operációs rendszer használata)

Szoftver követelmény
Szoftver adatbázis kezeléshez Firebird 2.1, vagy annál nagyobb verziószámú sql szervert használ. Amelyet a szerverre kell telepíteni szerverként, a kliensekre pedig elég a kliens rész telepítése. Egyéb szoftver nem szükséges a program használatához.

Opcionálisan szükséges komponensek
Program kamarai kommunikációjához és eAkták létrehozásához, illetve azok kibontásához a számítógépre az eSzignó automata regisztrált verzióját kell telepíteni. Majd a „Beállítások\ komunikáció\eSzignó paraméterek ablakban beállítani a következő paramétereket:
•Regisztrációs állomány elérési útja
•Log állomány helye
•eSzignó automata elérési útja (XSign4COM.dll-t regsvr32 segítségével regisztrálni kell)
•Fel és letöltéshez használt tanúsítvány sorszáma (ehhez kérje a fejlesztő segítségét)
•Időbélyegzéshez felhasználónév és jelszót kell megadni.